Napadl mne ještě konflikt s nějakou aplikací nebo nastavením, třeba Bluetooth spárování s autem nebo MacBookem. Všechny spojení bych vymazal, Bluetooth na D500 vyresetoval nejen přes MENU, ale je na to i nějaký dvouhmat, z hlavy si ho nevzpomenu, ale na infolince ho znají.
To, že ti nejde iOS ve mne vzbuzuje podezření na telefon, prověřil bych Bluetooth spojení jako takové i s jinými aplikacemi. A pokud bylo vše v pořádku, vyresetoval bych telefon a odstranil z něj prakticky všechny aplikace kromě SnapBridge, asi bych si založil i nový účet na testování.
Doporučil bych vyzkoušet reset fotoaparátu.
Co se snapBridge týče smažte nastavení wifi a bluetooth z fotoaparátu a telefonu.
Pro wifi: Menu
Menu nastavení
Wifi
Reset nastavení pro připojení
(OK, tlačítko na leve straně fotoaparátu)
Pro bluetooth:
Menu nastavení
Bluetooth
Spárovaná zařízení
Smazat
Stejně tak smažte spárovaná zařízení z telefonu a proveďte párování znovu.
Zákaznická podpora Nikon
Česká republika: 800 900 980
Slovenská republika: 0800 042 053
Pondělí až Pátek: 9.00 17.00