Kamerový systém

Počítačové periferie a další kategorie hardwaru, které nemají samostatnou sekci

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod gusspacho 18. 9. 2016 17:54

Dobrý večer,

prosím dokážete mi zde poradit? Potřebuji na 3 obchody kamerový systém pro kontrolu dění (tedy i personálu) ale i zabezpečení. Obchody jsou cca 100 metrů veliké. Moje představa: systém wifi kamer (na obchodě je vždy wifi) a přenos na internet. Potřebuji to nějak jednoduše, za prvé jsem v tomto celkem laik, za druhé se mi s tím nechce dělat:) - existuje nějaká modulární skládačka ve smyslu smart connected? Pokud je wifi hloupost, budu holt tahat kabely:(

Požadavky:
dobrá / výborná kvalta obrazu
odladěný SW pro správu a vzdálené prohlížení
schopnost infra vidění
přenos včetně zvuku
nahrávání není primární fce, opce
cena hraje samozřejmě roli

Poradíte mi někdo konkrétní produkty / balíček nebo mě aspoň někam nasměrujete?

Díky, G
gusspacho
Junior

Odeslat příspěvekod vladimir 19. 9. 2016 10:52

Ach jo. Přiznáváš, že jsi v tom laik, ale chceš si to zbastlit na koleně. Co takhle si nechat udělat nabídku od nějaké specializované firmy?

Z mého pohledu:
- ruce pryč od wifi. Například: soused si koupí nový router a tobě přestanou fungovat kamery.

- "bezpečnostní" kamery bez nahrávání, to je dost k ničemu, přijde ti třeba z alarmu na mobil poplach, než se dostaneš k počítači, aby ses podíval, co se děje, může být zloděj už pryč a ty ani nezjistíš, co se ti tam dělo.
vladimir
Expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Python.p 19. 9. 2016 12:03

Bezpečnostní systém bez nahrávání :D :D

Bude plnit funkci stejně dobře jako nezapnutý bezpečnostní pás v autě...
Python.p
Je to rebel!
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod FatalError.cz 19. 9. 2016 12:29

Myslím si, že nejednoduší a možná i nejlevnější způsob bude zakoupení YI IP Home Camera 2. Další měsíc budu také kupovat minimalně 1 kamerku. Mám původní model YI IP Home Camera 1 a za ty prachy to byla super koupě.