Pojišťovna chce zrušit pojistku, neplnila by

Řidiči na silnicích, zkušenosti, nehody, policie, dopravní předpisy a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod .Jelen. 28. 2. 2018 20:58

Ozvali se mi z pojišťovny, že by se mnou rádi ukončili smlouvu na povinný ručení a prý je to dobře pro mě. To už jsem se divil, co se děje.
Prý by to pro mě bylo dobrý proto, že ani v předchozích 4 měsících, který zatím pojistka trvá, tak by v případě nehody neplnili. Takže vlastně pojistku platím zbytečně. Velice ochotně a sami od sebe mi nabízejí, že mi vrátí celý pojistný.
Neplnili by prý proto, že jsem jim včas nedodal chybějící údaje (mpz a číslo českýho techničáku).
Věc se má trochu jinak, protože pár týdnů po uzavření pojistky, jsem je sám od sebe kontaktoval, že nebudu schopen dodat jim ty údaje. Oni mi na to řekli, že to není problém a že ať si klidně dám na čas, že i kdyby to bylo půl roku, tak se nic neděje, že tam dokonce měli případy, kdy dodání údajů po domluvě trvalo asi rok. Prostě že pojistka platí. Navíc jsem se teda zeptal, kde v jejich pojistnejch podmínkách je lhůta, do který se mají ty chybějící údaje dodat - trochu potupně řekli, že taková lhůta neexistuje a pojistný podmínky se otom vůbec nezmiňují. Z toho mi vychází, že já nic neporušil.

Zajímá mě, jestli znáte nějakej podobnej případ (co bylo předmětem pojištění, je jedno)? Zajímal by mě výsledek nějakýho podobnýho sporu.
Zvlášť když si vezmete, jak velkýmu riziku mě vystavili, když jsem zaplatil pojistku, tvrdili mi, že pojistka platí a teď tvrdí, že celou dobu jezdilo vozidlo nepojištěný.
Jak byste postupovali?
.Jelen.
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod salam01 28. 2. 2018 21:01

Nechal bych se řádně pojistit, asi jinde.
salam01
Obecní blb
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jack111 28. 2. 2018 21:03

.Jelen.: Máš uloženou nebo nahranou komunikaci, kde tvrdí, že pojistka platí? Pokud ne, je jasný, co by řekli. Nic jsme mu neřekli :-D
Jack111
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 28. 2. 2018 21:05

Tak to zaplatíš ještě vypalny, co se zase plati od ledna, predpokladam...
A proc si nedodal ty udaje? Co je to mpz?
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod .Jelen. 28. 2. 2018 21:09

salam: To já měl až do dneška za to, že jsem řádně pojištěnej u nich. Nebyl sebemenší důvod myslet si, že ne.

Jack: Nemám. Jen samozřejmě monitorovanej hovor, takže to mají uložený oni. Ale to by nemělo být důležitý, protože já splnil všechny pojistný podmínky, není podle nich jedinej důvod, aby mi pojistka neplatila - vůbec jsem nechápal, jak mi můžou říct "no víte my bysme ani předtím neplnili..." Tohle mi přijde na žalobu a snad by se nemohlo stát, že bych prohrál, ale do toho se hnát nechci, protože co bych z toho krom ztracenýho času měl? Jako lekci by si zasloužili, to jo, tohle je hnus, ale ten ztracenej čas... Možná ještě tak, kdyby se na nich dalo vysoudit plný plnění, mám tam 100/100. :D

-- 28. 2. 2018 21:12 --

Jarda: No to by mohlo být zajímavý, protože kdyby po mě ČKP chtěla výpalný, tak na 100% do toho soudu jdu.
Mpz je mezinárodní poznávací značka, myslím, že už to není rz nebo spz. Údaje jsem nedodal, protože je ještě nemám.
.Jelen.
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 28. 2. 2018 21:36

Semnou pojistivna vyplnila smlouvu na motorku. Pres telefon operator. Za mesic mi poslali vypoved ze vubec motorky nepojistuji a ze ta smlouva ani nemihla vzniknout bo v systemu rnmaji ani navedene znacky mororek a modely takze prej zadnou smlouvu ani nemam :)))
anonymni

Odeslat příspěvekod T.E.CH 28. 2. 2018 21:36

Ona je otázka, zda jsi vše splnil, aby jsi auto mohl mít pojištěné a viditelně ne, takže máš smůlu. Těžko se pojišťuje něco, co pro ně neexistuje.
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod salam01 28. 2. 2018 21:38

Jelen: co přesně chceš žalovat?
salam01
Obecní blb
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 28. 2. 2018 21:38

goes píše:Semnou pojistivna vyplnila smlouvu na motorku. Pres telefon operator. Za mesic mi poslali vypoved ze vubec motorky nepojistuji a ze ta smlouva ani nemihla vzniknout bo v systemu rnmaji ani navedene znacky mororek a modely takze prej zadnou smlouvu ani nemam :)))



Klasickej šulin na telefoně.... :D Pojisti každýho, komu se dovoláš... :mrgreen:

-- 28. 2. 2018 21:39 --

salam01 píše:Jelen: co přesně chceš žalovat?


Když to čtu, tak viditelně nemá jasno, o čem piše. Prej vysoudit 100/100. :mrgreen:
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod anonymni 28. 2. 2018 21:40

Jen je zajimave ze mel system co mel znacky a modely motorek kdyz to nepojistuji
anonymni

Odeslat příspěvekod T.E.CH 28. 2. 2018 21:44

Povinný pojistí všichni....havárku už ne.(dříve to taky bylo) Ted už moc přehled nemám.... pojišťuji motky u Allianz a s cenama spkojenost, jen tedy to povinný ručení jde nahoru brutálně.( u auta)
Naposledy upravil T.E.CH dne 28. 2. 2018 21:45, celkově upraveno 1
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod anonymni 28. 2. 2018 21:45

Oni mi zrusili oboje
anonymni

Odeslat příspěvekod MELLO 28. 2. 2018 21:45

Je to celý nějaký divný.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 28. 2. 2018 21:47

Tak třeba to jinak nešlo.... u některých pojišťoven tohle nesmí dělat zprostředkovatelé, ale jen centrály.
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod .Jelen. 28. 2. 2018 21:48

goes: Nebyla to chyba toho člověka, co to s tebou pojišťoval po telefonu? Většinou to dneska není zaměstanec ty pojištovny, ale jen pojišťovací agent a to kupodivu i v případě, když jsem pojišťoval a volal přímo na linku ty pojišťovny.

salam: No například to, kdyby po ČKP chtěla výpalný.

T.E.CH: Podmínky jsem splnil, nakonec mi to přiznal i zaměstnanec ty pojišťovny a hned potom začal zase stejnou písničku, že by neplnili. To jsem nepochopil.
To s tím 100/100 byl vtip i jsem tam dal smajla. Jasno v tom nemá pojišťovna, co vlastně chce. :)
.Jelen.
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků