Shrnul jsem problémy s motory ze dvou témat do jednoho, vyskytují se společně. Pište sem hlavně způsob, jakým Vám odstraní závadu v servisech. Servisy budou hodně tápat a takto budeme v informovanosti rychlejší než servisní síť.
Shrnu projevy:
-trpí tím motory Renault 1.4 16V 72kW (typ K4J)
-nová informace ze servisu je, že problém studeného motoru je tak trochu společný i motoru 1.6 16V
-problémy se týkají hlavně Megane, jsou i na Thalii, ale tyto dva typy vozů mají pro shodný motor jiné řídící jednotky
-studený motor má při akceleraci "díru", jakési omezení otáček někde mezi 1000 až 2000, kdy asi 1 sek. auto zpomaluje nebo případně pocukává
-vlažný motor naběhne na nízké volnoběžné otáčky menší než 500 ot/min a snadno pak zhasíná sám nebo při rozjezdu
Napište sem k informaci:
-typ vozu s uvedeným motorem K4J
-datum výroby nebo koupě vozu
-který problém máte akceleraci/nízké otáčky/oboje
-závada odstraněna ano/ne/jak a kterým servisem
Video soubor se startem vlažného motoru je ve formátu WMV a má asi 1,7MB a je ke stažení na:
http://www.volny.cz/kolomaznik/img/megane_14_16V_72kw_low_idle_rpm.wmv
Video se startem studeného a teplého motoru (1,1 a 0,9MB) pro porovnání, že jinak motor startuje a drží otáčky v pořádku:
http://www.volny.cz/kolomaznik/img/megane_14_16V_72kw_start_cold.wmv
http://www.volny.cz/kolomaznik/img/megane_14_16V_72kw_start_warm.wmv
Video se zhasnutím motoru (0,4MB) od xmaster:
http://sweb.cz/px/start4.avi
Nalezení závady motoru:
můj Megane - podpálené výfukové ventily (servis REAGROUP Praha Zličín, 27.3.-3.4.2006)