od MilanM 4. 11. 2017 14:30
Jenže mám jednu smlouvu, která mi to vyvrací. Dotaz jsem poslal i do banky. Proto se ptám na zkušenosti ostatních. Chci vědět zda šlo ve smlouvě pouze o omyl nebo běžnou věc.
Já jsem měl Genius Gratis, který jsem zrušil. Po měsíci jsem založil Tom účet, než se dozvěděl že jsem měl Genius Gratis, tak jsem měl jinou smlouvu ke které jsme se dostal. Jenže namítl zda nechci vlastní číslo účtu, tak jsme zvolil a podepsal jinou smlouvu kde je minimální vklad 200Kč, zajímavé je že odkazuje na Dispozice ke smlouvě o bankovních produktech a službách UZAVŘENÉ MEZI KLIENTEM A BANKOU DNE: 21.11.2012. Myslel jsem že smlouva Dispozice ke smlouvě o bankovních produktech bude zrušená automaticky po zrušení Genius Gratis. Dostal jsem se k nepodepsané smlouvě a proto je to pro mne zajímavé.
Zajímavý je bod 7 (pod sazebníkem), který není na obrázku, že smlouva je uzavřená na dálku. Což jsem neprovedl, protože to nešlo přes aplikaci založit a po ujištění shodných podmínek jsem zašel na pobočku. Buď to chápu blbě, nebo ...
- Přílohy
-
Naposledy upravil
MilanM dne 4. 11. 2017 15:17, celkově upraveno 1