Fotografové na Facebooku?

Obecná diskuse aneb Co se jinam nevešlo

Moderátor: Moderátoři DIGIarena.cz

Odeslat příspěvekod pajkas 30. 5. 2013 15:04

Dobrý den, prvně bych chtěl poděkovat za rady, o kterých se tu dočítám a které mi ve světě fotografie. Jsem naprostý začátečník, vše se učím a věřím, že nejsem v této situaci sám. Pro ty z Vás, kteří také začínají nebo ti, kteří chtějí začátečníkům pomoci i mimo toto fórum, jsem vytvořil stránku Začínáme fotografovat, kde bych chtěl sdružit nejen amatéry, poloprofesionální, profesionální, ale také zájemce o focení a fotografii.

Zajímá Vás něco, máte dotazy nebo naopak, máte možnost se podělit o své zkušenosti a cenné rady? Navštivte fb stránku a rozvíjeme foto komunitu i na sociální síti.

https://www.facebook.com/ZacinameFotografovat

Díky za pomoc! Neberte to jako reklamu, není to žádný zdroj peněz, jen sdružení komunity na Facebooku o které se pokouším.

Pavel
pajkas
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod OceanBoy 30. 5. 2013 15:41

Můžeš přijít pro inspiraci do zaběhnuté a funkční komunity na google+ "Fotografové sobě"
Hudební guru :)
OceanBoy
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Radek71 30. 5. 2013 15:45

Tak lepší je začít tak nějak podle svého než k někomu chodit. Kamarád potřeboval poradit s pojištěním, investicemi a správou majetku, tak si najal kancelář, dal tam cedulku "Finanční poradenství" a čeká kdo mu tam přijde radit.
Radek71
Návštěvník

Odeslat příspěvekod pajkas 30. 5. 2013 15:59

Je to jen nápad, samozřejmě, že někomu to přijde hloupé, ale rád bych aby to fungovalo na stejném principu jako fórum. G+ mi moc nesedí a proto Facebook. Nedělám si žádné přehnané naděje, ale proč ne :) Každý projekt nějak začínal.
pajkas
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod snopa 31. 5. 2013 02:55

Ksichtokniha se mě nesmí dostat ani na špičku antény mého wifi routeru. Zrovna "tam" někomu radit mě přijde jako radit vodě v potoce, kde má dělat vlnky a kde být v klidu. Dej odkaz sem na forum, rad je tu tuším přehršel. :pozor :!:
snopa