Je to trošku inak: ja marketingovým kecom rozumiem, preto viem, čomu môžem veriť a čomu nie:pemar píše:.. Ganec. On je fakt snad jediný, kdo těm marketingovým kecům věří, jen trochu zkušenější fotograf je bere s rezervou. Já jsme je bral s rezervou i v době, kdy jsem za ně byl zodpovědný
- napríklad špecifikácie .. tie ma ešte nesklamali
=> takže im možno veriť
- aj vyjadrenia typu "rýchlejší", "väščí" a podobne netreba brať s rezervou a tiež im možno veriť
=> znamenajú totižto len "rýchlejší" a "väščí" .. a nie "vďaka tomuto sa staneš najlepším fotografom sveta"
Ale zato vyjadrenia typu "dokonalé fotografie aj za tmy"
=> nemajú žiadnu výpovednú hodnotu, teda také ignorujem
Proste tie informácie treba brať ako informatívne, alebo ako neinformatívne. Nedá sa inak.
Brať ich "s rezervou" by znamenalo "domýšľať si to, čo tam nebolo vyjadrené" .. a to by nedopadlo dobre
-- 19. 11. 2017 19:46 --
No a teraz otázka na telo: keď už si bol zodpovedný za marketing .. klamal si vtedy?