Koupě Nikon D90

Diskuze o poloprofesionálních a profesionálních digitálních fotoaparátech

Moderátor: Moderátoři DIGIarena.cz

Odeslat příspěvekod dede 1. 1. 2016 19:38

Chlapi,

jak je na tom Nikon D90 oproti současným fotoaparátům?
Pořád jsem si ještě nekoupil fotoaparát a už mě čekání na lepší ceny přestává bavit.
Mám vyhlídnutý Nikon D7100 nebo D5500, ale ceny se nehýbou, spíš rostou.

Viděl jsem teď profi fotografa, co dělá fantastické fotky D90. Byl spokojený a foťák nafoceno 170tis. expozicí... :shock: .

Teď se jich dost vyrojilo na Paladixu za celkem směšné peníze.
Nemá ten fotoaparát nějaký zásadní problém? Rozlišení nepotřebuji, dělám max A3 fotografie.

Díky
dede
Návštěvník

Odeslat příspěvekod qwerts 1. 1. 2016 20:04

Zasadni problemy asi nema, byl to celkem bezproblemovy fotak, jen uz je proste starej. Neudela dnes lepsi sluzbu modernejsi nizsi model? 3300?
qwerts
Návštěvník

Odeslat příspěvekod tomas.skipp 5. 1. 2016 12:03

Oproti D3300 má D90 daleko lepší ovládání na těle, ale starší snímač a AF modul. Záleží co chceš fotit.
tomas.skipp
Návštěvník

Odeslat příspěvekod martin2580 5. 1. 2016 12:13

Ja ho mel s 17-55/2.8 a vyborna kombinace.
martin2580
Návštěvník

Odeslat příspěvekod tor47h 5. 1. 2016 12:21

D90ky jsem mel dve za sebou - báječný stroj ve své době. Zvykneš si rychle na tyto věci: dva rolery, hledáček a horní displej Měl jsem potom v ruce d3x00 i d5x00 - u obou zklamání. Hledáček je jenom takový tunýlek a ty "drobnosti" taky chybí. Jedině výstup, ten je samozřejmě lepší. Takže pokud to jenom trochu jde, tak potom d7100, myslím, že cena je teď rozumná a vystačíš s ním na dlouho. Jako bonus k tomu všemu budeš mít lepší AF včetně možnosti korekce a i ten výstup.
tor47h
Návštěvník

Odeslat příspěvekod lemming 5. 1. 2016 14:44

Opravdu záleží, co chceš fotit. Pokud něco ve špatném osvětlení, tak jsou současné fotoaparáty mnohem dál. Když ale budeš fotit v situacích, kdy je světla dost, tak odvede stále dobrou službu.
lemming
Návštěvník