Výběr prvního fotoaparátu.

Diskuze pro všechny zájemce o koupi digitálního fotoaparátu

Moderátor: Moderátoři DIGIarena.cz

Odeslat příspěvekod redatorek 20. 11. 2018 20:10

Zdravím,

Vybírám nové zařízení. Jsem prakticky začátečník fotím zatím na telefon Huawei P20pro a chtěl bych se posunout trošku a zabřednout do světa zrcadlovek. Jenže v tomhle je háček. Každý doporučuje něco jiného a když už bych koupil levnější zařízení tak mě zase odkážou a proč si vlastně nepřiplatit za lepší model atd..

Hodně se věnuji postprodukci v Adobe. Často chodím fotit přírodu,města.. chtěl bych ale fotit i potréty.
Můj budget je od 10 000Kč - 20 000Kč. Nechci zase za každou cenu kupovat stroj za 20 tisíc, když jsem prakticky uplný začátečník. Ale zase ne úplný neznalec. Znám základní pojmy a funkce.

Líbí se mě např.

Canon 200d + Cena + levné objektivy.
- Málo ostřících bodů ?? Sport fotit neplánuji nevím jestli to vadí.

Canon d77 + Asi o dost lepší snímač než u 200d
+ více ostřících bodů
- vyšší cena
- mozná zbytečný luxus pro mě ?

pak se mě líbí kompakty od Sony

Sony a6000 + cena
- rok 2014?
- dražší objektivy

Sony a6300 + Super video
- hodně vysoká cena
- dražší objektivy

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Tohle je můj takovej výběr samozřejmě bych rád uvítal tip i na jiné stroje a jiné možnost. Blíží se blackfriday tak věřím, že se bude dát někde něco koupit ještě za hodně dobrou cenu.

Vyplatí se vůbec kupovat něco bazarově?
Má vůbec cenu přecházet na low budget kameru, když mám Huawei p20pro?

díky moc
redatorek
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod jozef6 21. 11. 2018 07:53

Na fotenie prirody, mestskej architektury by som odporucal aj Pentax K-S1 alebo Pentax K-70 (s cashbackok teraz stoji priblizne rovnako ako K-S1), alebo aj Canon M50. Na Sony nie su zoom objektivy za rozumne ceny. Setovy objektiv 16-50 je slaby a nevyuzije potencial snimaca.
jozef6
Návštěvník