Fotoaparát okolo 20 000,-

Diskuze pro všechny zájemce o koupi digitálního fotoaparátu

Moderátor: Moderátoři DIGIarena.cz

Odeslat příspěvekod Kajbicka 1. 8. 2018 12:21

Dobré odpoledne, sháním fotoaparát okolo 20 000,- Jsem začátečník, ale chci se učit, vždy jsme fotil jen telefonem, ale to není ono, chtěl bych si hrát více z nastavením... Fotil bych převážně krajinu a nějaké občasné portréty... Baví mě fotit například západy slunce. Takže fotoaparát, který bych mohl využít třeba na dovolené, na focení všech zážitků... Chci prostě fotoaparát, aby odpovídal mým požadavkům - cena/výkon a okolo 20 000,-
Kajbicka
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod bob222 1. 8. 2018 12:55

Slušné akcie sú teraz na sony A6000. Vyjde aj na nejaké to sklo navyše.
bob222
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Davidof 1. 8. 2018 13:24

Davidof
Návštěvník

Odeslat příspěvekod tex086 1. 8. 2018 13:52

Ahoj, tady kolegové ti cosi doporučují, ale řekl bych, že zrovna u focení toho slunce jak píšeš, nezáleží ani tak na foťáku jako jen a především na objektivu. A sice jak to slunce vlastně vykresluje, kolik má paprsků (podle lamel clony), jak je na tom s odlesky apod. Rozhodně bych nastudoval nějaké fotografie s přímým sluncem v záběru a zjistil si, čím to bylo focený. Možná zjistíš, že si úplně vystačíš s nějakou bazarovou zrcadlovkou s právě určitým objektivem. Přeji hezké snímky:)
tex086
Návštěvník

Odeslat příspěvekod cport 1. 8. 2018 14:29

Pokud netrvas na necem, kde budes menit objektivy, tak staci i dobry kompakt s vetsim cipem, ktery umoznuje spoustu manualnich uprav apod.

https://digitalni-fotoaparaty.heureka.c ... e/#section

Tady jsou treba ukazky

https://www.francescospighi.com/panason ... t/2015/03/

... snad tedy neurazi levnejsi reseni :)
cport
Návštěvník

Odeslat příspěvekod AwwA 1. 8. 2018 19:17

cport píše:Pokud netrvas na necem, kde budes menit objektivy, tak staci i dobry kompakt s vetsim cipem, ktery umoznuje spoustu manualnich uprav apod.