Zvláštní požadavky na model staršího foťáku

Diskuze pro všechny zájemce o koupi digitálního fotoaparátu

Moderátor: Moderátoři DIGIarena.cz

Odeslat příspěvekod Akkon 20. 2. 2017 19:16

Prosím zkušenější o radu s výběrem digi foťáku.
Jsem začátečník, proto prosím omluvte moje, možná zvláštní, požadavky na foťák.

Rád bych koupil starší systémový kompakt, nebo zrcadlovku s těmito vlastnostmi:

1. Provoz na tužkové baterie
2. Sloty na dvě karty
3. Cena kolem 2.000Kč

Vysvětlím proč.
ad 1. Cestuji na kole nebo pěšky převážně mimo civilizaci, proto jsou pro mě tužkovky výhodné. Příležitostně je koupím, po vybití vyhodím. Nabíjet ze zásuvky nemám možnost, powerbanka je také nepoužitelná.

ad 2. Nemám možnost data zálohovat, proto bych raději fotil na dvě karty současně. Už jsem o nějaké fotky přišel. Jestli umí některý foťák zálohovat na flash, je to taky cesta.

ad. 3. Uznávám, že cena je nízká, ale jde o zkoušku. Jestli se mi vyplatí, tahat sebou těžký foťák, jestli to přežije a jaký bude rozdíl v kvalitě fotek proti stávajícímu Fujifilm Real 3D W3.

Mám takové naivní představy. Rád bych vyfotil hvězdy nad Judskou pouští, nebo východ slunce nad mrtvým mořem.
Naposledy upravil Akkon dne 20. 2. 2017 22:54, celkově upraveno 1
Akkon
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod lukas_highenergy.cz 20. 2. 2017 21:12

Tady je asi každý rada drahá... Kompakt na dvě karty za 2.000 je požadavek, co asi vyřadí všechno. Možná že existuje nějaký čínská šílenost na eBay. Ale spíš by se to chtělo zamyslet nad těmi požadavky.
lukas_highenergy.cz
Moderátor

Odeslat příspěvekod Akkon 20. 2. 2017 22:14

V tom případě požadavek na dvě karty ruším a ostatní zůstávají.
Akkon
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Radomir 20. 2. 2017 22:39

No můžeš mít více karet a vyměňovat, na co dva sloty.
Radomir
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Akkon 20. 2. 2017 22:52

Jde o zálohu. Záloha znamená, že stejná data budou na dvou místech.

A ještě mě napadá, že existují adaptéry na tužkovky. Takže i tuto variantu, prosím.