Zrcadlovka

Diskuze pro všechny zájemce o koupi digitálního fotoaparátu

Moderátor: Moderátoři DIGIarena.cz

Odeslat příspěvekod Koksík 16. 11. 2016 20:14

Ahoj potřeboval bych poradit s výberem zrcadlovky. Co se týče zkusenosti s focením jsem amatér. Fotil jsem s zrcadlovkou od Canonu mám za sebou kurz foceni a teď uvažuji o koupi vlastního fotoaparátu. Rozpočet by byl 13 000 Kč a představa byla taková že bych chtěl nějakej komplet jako tělo + objektiv. Co se týče focení celkem dost cestuju takže by měl bejt na foceni krajiny nebo památek.
Koksík
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Flor.cz 16. 11. 2016 23:29

No jestli to chceš foťák hlavně na cestování, zrcadlo není zrovna ideální - je zbytečně velký a je docela opruz ho pořád tahat, člověk zbytečně poutá pozornost. Kompakt udělá stejnou či lepší službu než zrcadlovka se seťákem (objektiv typu 18-55). Můžeš kouknout na moje fotky z Lisabonu - http://blog.flor.cz/36-pohledu-na-lisabon/ - jestli ti stačí taková kvalita. Fotil jsem Samsungem EX1, což už je docela obstarožní kompakt. Nové kompakty s jednopalcovými čipy jsou na tom kvalitou obrazu o dost líp.
✔️ Galerie pro fotografy zdarma:.. http://_Story_Show_Gallery_.flor.cz
Flor.cz
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Koksík 17. 11. 2016 12:57

Jak jsem zmínil fotil jsem s zrcadlovkou od canonu a musím uznat ze mě to dostalo a dal bych přednost zrcadlovce a ještě mě napadá fotili jsme polární záři a nvm zda by byl kompakt dobry na takové foceni tím chci říct že v budoucnu bych chtěl opět ject fotit záři a to je taky jeden z důvodů.
Koksík
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Ganec 17. 11. 2016 15:53

Na fotenie polárnej žiary potrebuješ len foťák, ktorý dokáže fotiť s dlhým expozičným časom. Vhodný je aj režim "Bulb".
To by mali zvládať snáď všetky zrkadlovky, bezzrkadlovky aj profikompakty.

Za 13000 sa dajú kúpiť len tie najnižšie zrkadlovky s lacnými základnými sklami.
Tieto mávajú zvyčajne aj zbytočne okresané niektoré funkcie (no bulb by asi mali mať).