Retuš pleti

Fórum pro všechny, kteří chtějí vylepšit své fotografie. Návody všeho druhu

Moderátor: Moderátoři DIGIarena.cz

Odeslat příspěvekod smikoto 30. 7. 2014 19:29

Ahoj fotografové.
Mám dotaz.
Trošku si sedím nad jednou fotkou kterou se mi tak nějak nechce smáznout. Chtěl bych ji udělat v BW variantě. Jenom si nějak nevím rady s retuší. Pleť je celkem mizerná a je to portrét z poměrně malé vzdálenosti. Jakou techniku retuše by jste zvolili. Nechci z toho udělat úplně porcelán, ale ten skin je dost flekatej a na výsledném převodu je to hodně vidět.
Zkoušel jsem Dodge a Burn technika a Frequency Separation, ale výsledek nic moc. Nějaké návrhy jak na to.
V příloze zdroj a pro větší názornost BaW se staženým red kanálem.
Přílohy
skin.jpg
smikoto
Návštěvník

Odeslat příspěvekod chel 30. 7. 2014 22:42

Kdyby jsi delal d&b tak se neptas..... aneb fotografie neni snadna.
chel
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod smikoto 31. 7. 2014 08:10

No D&B jsem začal dělat a ještě není hotové. Máš pravdu, že jsem si to chtěl ulehčit a doufal jsem že třeba z někoho vypadne méně pracný postup.
smikoto
Návštěvník

Odeslat příspěvekod chel 31. 7. 2014 09:11

Ani ne. Lehke dobre postupy neexistuji .. to si jen lidi preji. Nejlepe na to nejaky plugin ... :D
Pokud budes priste chtit fotit neco takoveho, tak at se nalici ;)

-- 31. 7. 2014 10:15 --

doufam ze mas tablet, jinak se do toho nepoustej .. upadla by ti ruka :D .. za hodku dve by ten portret mohl vypadat slusne

-- 31. 7. 2014 10:20 --

Takhle vypada to co jsem fotil nedavno .. mel jsem vizazistku a holku s krasnou pleti .. ja tam na tu kuzi skoro ani nesahl .. radost retusovat. p.s. Je to vyrez mnohem vetsi fotky.
Světlo, to je, oč tu běží.
chel
Návštěvník
Uživatelský avatar


Odeslat příspěvekod chel 31. 7. 2014 11:09

Jen nastrelim ze tohle je klasicky smejd postup. Je to FAIL ... blurnout texturu kuze brrrrrrrrrr ......... ale do zacatku na vyskouseni to asi staci.
Světlo, to je, oč tu běží.
chel