Krásně ostré portréty

Fotografové radí fotografům: kompozice, použití filtrů, příklady

Moderátor: Moderátoři DIGIarena.cz

Odeslat příspěvekod Hornster 3. 5. 2015 23:18

Čau,

jsem začátečník a zatím oťukávám focení portrétů a narazil jsem na tohoto fotografa, jehož tvorba mě velmi zaujala, proto bych se chtěl zeptat jestli je nějaký trik na to jak to "dělá" - myslím jak docílí toho, že modelka je tak krásně ostrá a prokreslená
https://500px.com/photo/96089693/mara-by-martin-k%C3%BChn?from=user
Hornster
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Radek71 3. 5. 2015 23:38

Objektiv za 26000 Kč, dobre svetlo, odrazka, korektní zpracování postprocesu. Na me uz je to moc zehleny. Ale v relaci.
Radek71
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Callgaro 4. 5. 2015 06:37

A tělo za 50 nebo kolíky stojí A7
Nicméně vzhledem k tomu že je to dost zblyzka a pozadí relativně daleko by se podobného efektu dalo dosáhnout i 35tkou na cropu.
Callgaro
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bob222 4. 5. 2015 07:41

Šlo by to aj lacnejšie. Dajme tomu canon eos 5 mk2, k tomu 50/1,4 canon alebo sigma alebo podobne. Samozrejme lightroom + PS + postproces.
samozrejme bazar.
bob222
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Radek71 4. 5. 2015 08:07

Doporučuji nejprve nafotit 500 fotografii aparatem ktery je k dispozici a az nasledne resit rozdily. Chtit jezdit zavody do kopce za 3m 42s a ptat se na jaky auto koupit budi obavy ze jiste meziclanky procesu byly vynechany. NIcmene velka pravda je, ze ceny skel az na naproste vyjimky odpovidaji kvalite. Muze se stat, ze vlastni kvalita optiky je vyborna, je nizka cena, ale to jsou napriklad manualni skla, ktere maji nevyhody extremni obsluhy. Na portrety tohoto typu to ale nemusi vadit. Doporucuji naklikat tech 500 fotek sestry nebo sestrenice.
Radek71
Návštěvník

Odeslat příspěvekod bob222 4. 5. 2015 09:06

Fakt je že natrénovať portréty ide v pohode aj s nejakým nikonom 5100 + 35/1,8 a 85/1,8 a sme na zlomkoch cien.