Olympus reklamace

Diskuse o přístrojích s výměnnými objektivy bez zrcátka

Moderátor: Moderátoři DIGIarena.cz

Odeslat příspěvekod unitak 1. 4. 2015 17:09

Ahoj,
mám E-PL5 a můj dotaz je, jestli nemá někdo zkušenost s reklamací voliče režimů clony/času/manual...Nastavoval jsem si režim a najednou mi zůstalo kolečko v ruce (myslel jsem si, že to je mnohem precizněji uchyceno a že je tato část mnohem větší, ale je to jen kousek plechového výlisku. Výlisek tam již nedrží a proto po 4 měsících od zakoupení jsem šel reklamovat. Tam mě odmítli s tím, že se jedná o mechanické poškození a že nemám nárok na reklamaci. Jako jedinou možnost mi nabídl poslat foťák na posouzení a opravu do Olympusu, kde si budu hradit náklady sám. Vůbec se mi takové jednání nelíbí a myslím si, že na to nemají tak úplně nárok mě takto odmítnout po pár měsících užívání fotoaparátu a takové vady. Pochopil bych, kdybych rozflákal displej, praskl sklo objektivu nebo něco opravdu zjevného, že se jedná o mechanické poškození, ale toto mi přijde hodně nefér.

Nemá prosím někdo podobné zkušenosti, popř. nějakou radu jak postupovat dále?

Dík moc.
unitak
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod rousini 1. 4. 2015 18:58

No sepiš reklamační protokol, popiš jak k tomu došlo (běžným používáním) a požaduj odstranění vady. Při nejhorším to neuznají a budeš muset platit...
Ale podle mě se jedná o jednoduše vyměnitelnou mechanickou součástku a tak by na to mohlo max. pětikilo stačit
rousini
Návštěvník

Odeslat příspěvekod DUDISKO 1. 4. 2015 19:47

olympus sa kazí?!? naozaj?? nemáš náhodou canon..
..."neco zhnité je v státe dánském"...
:-)

už zostáva len možnosť: 1. apríl ;-]
DUDISKO
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Petr Luňák 1. 4. 2015 19:48

Behem prvnich 6 mesicu je prukazni bremeno na prodejci. Pokud tedy tvrdi, ze si to poskodil ty, musi ti to dokazat (coz vyzaduje soudniho znalce).
Jeste bys mohl rict, o jakeho prodejce se jedna. Nejaka "loajalnost" neni na miste, ne? :)
Petr Luňák
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DragonFly 2. 4. 2015 08:18

Asi bych se vykašlal na místního prodejce a poslal to rovnou do servisu. Na stránkach servisu si můžeš stáhnout reklamační formulář a ten přiložit k zásilce. Pokud reklamaci uznají tak pak můžeš požadovat i vracení peněz za tvé poštovné. Býva to bez problému.

Já rekamoval OMD10, po měsíci provozu nějak přestal fungovat. Do 10 dnů od zasláni na opravu do Přerova mi přišel nový foťák...

Nebo to můžeš s níma nejdřív zkonzultovat přez email (kontaktní formulář). Já jsem jim taky nejdřív napsal, protože jsem si nebyl jistý jestli jsem jen něco špatně nenastavil... Odověděli co a jak, kam to poslat atd...
DragonFly
Návštěvník

Odeslat příspěvekod unitak 2. 4. 2015 18:18

Ok, dík za rady.
Je to slavná alza...jak se ulomila plastová pacička na stativu, tak to mechanické poškození nevadilo, když stál pár kč...ale u dražších položek to vadí. No zákaznický přístup A++
unitak
Kolemjdoucí


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků